WTC 1 & 2

 

INFO Able Danger Afganistan Aivopesu Al Qaida Amerikkalaiset BCCI Big Brother bush / bushit CIA Constitution Diana & Charles Dixie Chicks EY  /  EU FBI FED Globalisaatio HAARP Harjoitukset Historia Historian suurmiehet hitler / bushit Huumeet Hollywood Hyötyjät Irak & saddam Iran & muut IRS Israel /Juut./Zion. John F. Kennedy John O´Neill Khazaria Kultaharkot Kuvamanipulaatiot Lennot Maailmanpankki Media Microchip Microsoft Muut 11.9. päivät Muut lavastukset Neocons New World Order Norad NASA Kuulennot NSA NSC Occult Sign Operaatioita obama Osama bin Laden Pakistan Patriot Act Pentagon Pernarutto PNAC Presidentit Psygologia Pörssi Roistovaltiot Rothschild Salaseurat Sankarit Shanksville Sotilasasiantuntija Syntipukit Tutkimuskomissio Vaalikone Vellihousut Videot Whistleblower WTC 1 & 2 WTC  7 Öljy

World Trace Centerin tornit 1 ja 2 ovat 110 kerroksia pilvenpiirtäjiä ja yli 400 metrin korkuisia. Ne valmistuivat 1973 ja 1974 ja ne oli rakennettu teräksestä. Päivittäin niissä kävi töissä noin 50 000 ihmistä. Teräksen mitoitus oli ylimitoitettu ja rakenne oli semmoinen että ne olisivat kestäneet useammankin lentokoneen yhtä-aikaisen törmäyksen (60-luvulla kun ne suunniteltiin ei ajateltu tahallisia törmäyksiä, vaan syynä reiluun mitoitukseen oli lähistöllä olevat 2 vilkasliikenteistä lentokenttää, joten sumussa olisi voinut tulla suunnistusvirhe)

Ne kestivät kuusinkertaisen painon eli ne ei juuri hetkahtaneetkaan kun koneet niihin törmäsivät, vaan ”imivät” koneet sisäänsä ja hajoittivat ne teräsrakenteisiinsa. Lentobensiini eli kerosiini paloi näyttävästi, mutta kun polttoaine loppui niin liekit pienenivät ja tuli vain mustaa savua, joka tarkoittaa että tulipalot olivat pikkuhiljaa sammumassa hapen puutteeseen. Lisäksi palomiesten keskusteluista käy ilmi, että he olivat jo eristäneet palon ja ne olisi saatu nopeasti sammumaan, mutta sitten tornit otettiinkin alas. Syysmyrskytkin heiluttivat niitä enemmän kuin lentokone.

Seuraavasta kuvasta näkyy että lentokoneen pohjassa on jotain ylimääräistä eli ohjus. Tämä on se toinen lentokone, jota kuvattiin sadoilla kameroilla.

Kun nokka törmää seinään, ohjus lähtee. Kone räjähtää vasta "sisällä".

  

Mikäköhän ilmailulaite alhaalla olevassa kuvassa liikkuu oikealla puolella torneja törmäyksen jälkeen ! ?

Tornit räjäytettiin alas eli kyseessä ns. ”controlled demolition” (tietokoneohjattu räjähteillä tapahtuva rakennuksen purku niin, että rakennus tulee siististi alas perustuksiinsa eli ei kaadu sivulle)  Räjähteet hajoittivat kaiken tomuksi, paitsi teräsrakenteet. Raivaustyömaalta ei löytynyt osia tuoleista, pöydistä, tietokoneista, puhelimista etc. Suurimmat puhelimen osat olivat 5 cm.

http://www.youtube.com/watch?v=Bx1E2B5oAEs&mode=related&search=

Savu, joka nousi luhistumisten yhteydessä oli tyypiltään juuri sellaista kuin räjähdystyömailla ja vulkaanisten purkausten yhteydessä havaitaan. Ei sellaista kuin luontaisissa sortumissa tai luhistumisissa. Pyroclastic flow eli tulivuorten purkausten yhteydessä esiintyy samanlaisia pilvimuodostelmia kuin tuolloin New Yorkin kaduilla jahtasivat ihmisiä. Pyroclastic surge kulkee myös vetten päällä kuten nähtiin käyvän New Yorkissa kun räjähdyskaasut kuljettivat räjähdyksissä syntyneen sementti-ym. pölyn Hudson jokeen asti.

Rakennukset siis pulverisoituivat räjähdyksissä tomuksi, kaikki muu paitsi teräsrakenteet. Tämä pölymassa liikkuu ikään kuin ”nestemäisesti” pitkin katuja. Räjähdykset olivat niin voimakkaita, että kaikki muu paitsi teräs pulverisoituivat hienoksi tomuksi. Vähän jäi tunnistettavaa, suurinta osaa tavaroista ei voitu tunnistaa, sementtilattioita, huonekaluja, tietokoneita, ei mitään ! Ihmisiäkään ei löytynyt, höyrystyivät pääosin, tunnistuksia ei saatu tehtyä edes uusimmilla dna-tekniikoilla. Paitsi ne, jotka hyppäsivät tornista ulos tai muuten ehtivät ulkopuolelle ja kuolivat putoavan teräsromun alle.

Osien lähtönopeus oli yli 200 jalkaa sekunnissa ja teräsrakenteita lensi naapuritalojen seinistä läpi.

Räjähdyksiä kuului torneista vähän joka puolelta. Juuri ennen kuin lentokone törmäsi torniin ensimmäiseen torniin, kellarikerroksissa räjähti pommi, joka purkautui ulos hissikuilujen kautta aulassa rikkoen siitä kaikki lasit ja tiputtaen laatat seiniltä. Siis kellarissa räjähti ensin, kertoi William Rodriques, joka oli työskennellyt tornissa 20 vuotta. Räjähdyshetkellä hän oli kellarikerros ykkösessä toimistossaan, hän nimittäin oli huoltomies. Hän arveli räjähdyksen tapahtuneen jossain kolmannessa kellarikerroksessa. Sen jälkeen vasta lentokone törmäsi rakennukseen. Tarkoitus oli varmaan täsmätä ne samanaikaisiksi mutta ei ihan mennyt yksiin. Kellarikerroksia on kaikkiaan 6.

WTC rakennus 6, räjähti myös jossain vaiheessa. WTC 6 näkyy kuvissa rakennuksena, jossa on pelkkä monttu keskellä. 8 –kerroksiseen taloon tuli 10-kerroksinen monttu !

 

Seismologiset mittausasemat rekisteröivät myös 9 sekuntia ennen tornien luhistumista maanjäristykset voimakkuudeltaan 2,1 ja 2,3 richterin asteikolla. Siis kummankin tornin luhistuminen alkoi valtavalla räjähdyksellä syvemmältä kellarikerroksista, joissa teräsrakenteet olivat kiinni peruskalliossa.

Tornit ja koko wtc-kompleksin vuokrasi 99 vuodeksi 24.7.2001 New Yorkilta ja New Jerseyn satamalaitokselta. Vajaa pari kuukautta ennen iskuja larry silverstein(in yhtiöt), joka jo ennestään omisti WTC 7 pilvenpiirtäjän, 47 kerrosta.   Vuokrahinta torneista oli 3,2 miljardia dollaria, josta Larryn omia rahoja 14 miljoonaa. larry otti rakennuksille 3,5 miljardin dollarin vakuutukset ja hän vaatii korvauksia maksettavaksi tuplana (7 miljardia) kun vahinkojakin oli kaksi ! Korvausehtoihin laadittiin erikseen pykälä terrori-iskujen varalle. Ensin korvaus tuli yhdestä vahingosta mutta lopulta larry sai korvauksia 5 miljardia eli vanhan matikan mukaan voittoa tuli tästä 7 viikon omistuksesta 1,8 miljardia dollaria. silverstein on terävä juutalainen liikemies ja juutalaisista on lisää juttua juutalaiset sivulla.

      

Kuuden viikon aikana ennen iskuja rakennuksissa oli lukuisia paloharjoituksia, sähkökatkoja jne. Asentajat kulkivat kaapelikelojen kanssa kuulemma asentamassa uusia laajakaistayhteyksiä. Pisin sähkökatkos oli yli 2 vuorokautta iskuja edeltäneellä viikonlopulla eli rakennuksessa oli avoimien ovien päivät, kuka tahansa saattoi tehdä siellä mitä tahansa. WTC tornit olivat maailman tietokoneistetuimmat rakennukset, siellä oli pankkien päätietokoneita sun muita, joille sähkökatkoksesta oli tietysti paljon harmia.

Surkeaa sanoa, mutta tuo laajakaistojen asennus oli nimensä mukainen, tornitalot levisivät tomuja ilmaan laajalle kaistalle New Yorkkia. Virallinen selitys oli että rakennukset luhistuivat kerros kerrokselta tulipalojen aiheuttaman kuumuuden johdosta ! Kerosiinin lyhytaikainen palaminen ei kuitenkaan mitenkään vaikuta teräksen lujuuteen.

Teräs vaati yli 2500 Fahrenheitin kuumuuden, johon ei avoimessa rakennuksessa kerosiininkaan kanssa päästä lähellekään. Korkein mitattu lämpötila teräksessä paloauleella oli 360 C

The Killer Fires Theory is Pure Fantasy  The simple facts of temperatures:

 ~1535ºC (2795ºF) - melting point of iron / raudan sulamispiste

 ~1510ºC (2750ºF) - melting point of typical structural steel / teräksen sulamispiste

~825ºC (1517ºF) - maximum temperature of hydrocarbon fires burning in the atmosphere without pressurization or pre-heating (premixed fuel and air - blue flame)

Diffuse flames burn far cooler.  Oxygen-starved diffuse flames are cooler yet.  The fires in the towers were diffuse -- well below 800ºC.  Their dark smoke showed they were oxygen-starved -- particularly in the South Tower. 

Teräksen sulattamiseen tarvittiin termiittiä; seuraavassa Wikipedian määritelmä aineesta; Termiitti-reaktiolla tarkoitetaan tapahtumaa jossa alumiini oksidoituu (palaa) ja saa hapen tähän reaktioon toiselta jo oksidoituneelta-metallilta (yleensä rautaoksidi - ruoste). Tätä seosta kutsutaan termiitiksi. Termiitti-reaktiossa syntyy korkea lämpötila (~2500 ° C). Termiitti-reaktiota on lähes mahdotonta sammuttaa. Tämä johtuu siitä että reaktion keskeyttäminen poistamalla lämpö on lähes mahdotonta koska reaktiossa syntyy jatkuvasti niin suuria määriä lisää lämpöä. Tukahduttaminen ei myöskään ole mahdollista koska termiitissä on itsessään happi hapettuneen metallin (yleensä ruoste) mukana. Termiittiä käytetään muun muassa hitsauksessa ja lämpöhakeutuvien ohjusten harhauttamisessa. Termiitti luo palaessaan voimakkaan, tarkasti rajoittuvan kuumuuden. Aineen luvaton käyttö on monissa maissa kielletty.

Termiitin jäljet kuvassa:

Koskaan ennen maailmanhistoriassa tulipalo ei ole romahduttanut teräsrakenteista kerrostaloa vaikka niitä on palanut ympäri maapalloa viime vuosikymmeninä useita kappaleita, monet useita kymmeniä tunteja, jopa päiviä teräsrakenteiden romahtamatta. Torneista romahti ensin se johon kone osui myöhemmin eli se paloi alle tunnin eli 56 min. ja toinen paloi vajaat 2 tuntia eli 102 min. Rakennus Madridissa paloi vuorokauden eikä sortunut.

Filmeistä näkyy selvästi että, räjähteet räjähtivät kerroksittain luhistumisen edellä ja rakennukset tulivat ala noin 9 sekunnissa eli samalla nopeudella kuin esine putoaisi tornin huipulta vapaassa pudotuksessa. Pannukakkuteoria on mahdoton, joka on kuitenkin se virallinen selitys. Nimittäin ylemmän kerroksen luhistuminen alimmaisen niskaan aiheuttaa aina viivettä vähintään puolen sekuntia, mieluummin sekunnin Eli 110 kerrosta tulisi alas 55 – 110  sekunnissa eli minuutissa tai parissa !  

 

Jos rakennus "tulee alas pannukakkuteorian" mukaisesti, jälki on tämännäköistä;

Sementti siis säilyy sementtinä, eikä haihdu pölynä ilmaan !

 

Virallinen hallituksen kanta ei nimittäin noudata fysiikan lakeja, vaihtoehtoisissa salaliittoteorioissa on jotain järkeä. Pannukakkuteoria pitää asiantuntijoiden mukaan heti hylätä järjettömänä ! Pannukakkuteoriassa pitäisi löytyä edes muutamia ehjiä kerrosten osia kun ne vain kasautuivat toistensa päälle ja tulivat nipussa alas, mutta betoni räjähti järjestelmällisesti pölyksi, joka levisi useiden hehtaarien alueella 10 cm paksuksi kerrokseksi. Luhistumisteoriassa seinät ja katot eivät lähde lentämään pitkälle sivusuuntaan, puhumattakaan ylöspäin lähtevistä kappaleista, kuten kuvista näkyy. Tyypillinen räjäytyskuva vertailun vuoksi oikealla;

Kuitenkin kuin ihmeen kaupalla konekaappaaja Mohammed Attan passi putoaa ehjänä kadulle, josta FBI:n agentit sen löytävät. Tämä ei ole ihan totta, passi oli Satam Al Sugamin: Crash-Proof Passport  Hijacker's Passport and a Landing Gear Fragment Alone Survive Fiery Crash  According to ABC News and the Associated Press, the passport of hijacker Satam Al Suqami was found a few blocks from the WTC. The Guardian was skeptical: "the idea that Atta's passport had escaped from that inferno unsinged [tests] the credulity of the staunchest supporter of the FBI's crackdown on terrorism." Note the passport did not belong to Atta, as is commonly claimed. Satam Al Suqami was supposedly on Flight 11.

Lämpökamera satelliitti kuvista näkyy että raunioissa oli vielä 5 päivää sortumisten jälkeen yli 1300 fahrenheitin kuumuus romukasojen alla. Viimeiset pesäkkeet tornien juuresta sammuivat vasta yli 3 kk kuluttua 19.12.2001. Vielä 5 kk tapahtuman jälkeen maaperä oli paljon normaalia lämpimämpi. Eli kellareissa käytettiin termiittiä tai pienoisatomipommiteoriaakin esitetään. Eli semmoista joka suuntautuisi vain teräsrakenteita pitkin ylöspäin sulattaen tukirakenteet. Raivausryhmät törmäsivät viikkojen kuluttua vielä punaisena hehkuviin teräsrakenteisiin mitä syvemmälle raivaus eteni ! Kellarikerrosten pohjalta löytyi sulanut terästä valtavia määriä eli siellä on ollut helvetillinen kuumuus joka saadaan aikaan vain suuntaavalla ydinpommilla tai jollain vastaavilla uuden teknologian räjähteillä. Termiittiä tarvittaisiin liian suuria määriä, niitä olisi ollut vaikea huomaamatta asennella. Tavanomaisilla räjähteillä jälki ei olisi ollut sellaista kuin se oli. Pannukakkuteoria ei kerta kaikkiaan saa terästä sulamaan, virallinen teoria on täysin järjetöntä hevonp…

Vedyn isotooppia; tritiumia löydettiin tutkimuksissa. Tämä viittaa ydinteknologian käyttöön; Lawrence Berkeley National Laboratory. 

http://repositories.cdlib.org/cgi/viewcontent.cgi?artic le=1678&context=lbnl

Bush puhuu pommien asettelusta torniin seuraavassa pätkässä, 35 sekuntia;

http://www.youtube.com/watch?v=USnxe7hxP4I&mode=related&search=

Bush says this, "For example, Khalid Sheikh Mohammed described the design of planned attacks of buildings inside the U.S. and how operatives were directed to carry them out. That is valuable information for those of us who have the responsibility to protect the American people. He told us the operatives had been instructed to ensure that the explosives went off at a high -- a point that was high enough to prevent people trapped above from escaping."

It sounds eerily like what happened at the WTC on 9/11. Was he referring that the "terrorists" planted explosives in the towers or that foiled plots had planned to use that tactic? Or was he referring to the WTC?

Uutinen; Washington Post 31.1.2007 

WTC tornien terästä löydetty huoltosillan alta. "Huoltosilta" on se tie joka johtaa tornien "kellarikerroksiin" eli peruskalliolle.

WTC Steel Found Buried at Ground Zero

By AMY WESTFELDT
The Associated Press
Wednesday, January 31, 2007; 9:39 PM
 

NEW YORK -- Large steel columns from the fallen twin towers have been found beneath a service road being excavated at ground zero in the search for long-buried Sept. 11 remains, officials said Wednesday.

The surprising discovery of World Trade Center steel in the past week raises more questions about what was left at ground zero in the cleanup after the 2001 attacks and how the service road was created in the first place.

 

A construction crew works on a service road on the western edge of ground zero, Wednesday, Jan. 31, 2007 in New York. Large steel columns from the trade center have been found beneath a service road on the World Trade Center site. The road is being searched for Sept. 11 human remains; nearly 300 bones have been discovered. The city plans a yearlong, $30 million search of the road and other areas in and around the trade center site. (AP Photo/Mary Altaffer)
A construction crew works on a service road on the western edge of ground zero, Wednesday, Jan. 31, 2007 in New York. Large steel columns from the trade center have been found beneath a service road on the World Trade Center site. The road is being searched for Sept. 11 human remains; nearly 300 bones have been discovered. The city plans a yearlong, $30 million search of the road and other areas in and around the trade center site. (AP Photo/Mary Altaffer) (Mary Altaffer - AP)

 

The steel, found during a dig for human remains that has yielded nearly 300 bones in the past three months, includes two heavy beams that were stacked horizontally in the landfill, as if moved and placed there, a person with direct knowledge of the discovery told The Associated Press. The person was not authorized to publicly discuss the findings and insisted on anonymity.

The discovery was confirmed by officials for the city and Port Authority of New York and New Jersey, which owned the trade center.

The columns were about 18 feet long and perhaps 60 tons each. Officials believe the steel columns, located a week ago just 2 to 3 feet below the surface of the road, were deliberately set there at some point during the cleanup, perhaps to stabilize heavy machinery in use at the time.

Deputy Mayor Ed Skyler, who is overseeing the search for remains, declined to speculate on how the steel might have ended up where it did.

Digging was halted in the immediate area surrounding the steel columns until the Port Authority removes the steel. The columns will be put into storage at a hangar at Kennedy International Airport, agency spokesman Steve Coleman said Wednesday. The hangar stores all sorts of artifacts from the trade center, including what was believed to be the last column removed from the site in May 2002.

The person with knowledge of the discovery told the AP that three connected steel columns that once formed the facade of the trade center were also found below the road. Another column was found on the other end of the trade center site, where the Port Authority is building a retaining wall for three planned office towers, the person said. Unlike the stacked columns, this steel appeared to be burned at one end.

Officials involved in the initial cleanup have said that some steel pierced the ground as it fell and later was cut off above street level to speed up parts of the cleanup.

Coleman said the two heavy columns were the only steel found in the service road in the three-month-old search for remains. City officials confirmed that other steel had been found beyond the two heavy columns.

Throughout the renewed search for remains, crews had been finding smaller bits of debris from the towers as they dug into the material under the service road.

In December, Skyler expanded the search in that area because of the discoveries of small scraps of steel, electrical wires, computer parts and office carpeting _ but nothing that came close to the major pieces of trade center steel.

"We've been finding material from the buildings throughout the haul road, so in that context it's not that surprising," Skyler said. "What's most important to us is locating remains that we can find and returning them to the families."

The city agency in charge of the debris removal in 2002, which also oversaw construction of the road, could not say how the steel got there and why it was never removed. Matthew Monahan, spokesman for the Department of Design and Construction, declined to comment and referred calls to Skyler.

Diane Horning, who lost her son on Sept. 11 and is a leading critic of the city's search for remains, said the steel discovery proves that the city ended cleanup too quickly and paved over the service road without searching it.

"They built it so that they could get their project done ahead over schedule and under budget, which was always their first priority," Horning said. "It's repulsive."

___

Associated Press writer Sara Kugler contributed to this report.